Final de trimestre a P3

Durant aquests darrers dies del primer trimestre del curs, a les aules de P3 hem estat treballant des d’un ambient màgic que ens ha anat apropant a les festes tradicionals nadalenques.

Així, a les aules de les FADES, els FOLLETS i els NANS hem explicat contes ambientats en les festes nadalenques, per anar descobrint els seus personatges: “L’arbre de Nadal”, “Els pastorets”, “La nit de Reis”… També hem escoltat i cantat moltes nadales i hem practicat i après el Poema de Nadal per tal de poder-vos-el recitar a la família!

Hem gaudit d’aquests dies fent diverses i divertides activitats, com elaborar una manualitat molt hivernal: un ninot de neu fet amb plastilina! A més, a l’aula disposàvem d’un racó per treballar de manera individual decorant arbres de Nadal. I també ens hem guarnit amb garlandes vermelles per assajar i gravar el vídeo que hem fet conjuntament tots els infants de l’escola.

I com no podia faltar, hem escrit la carta a Ses Majestats els Reis de l’Orient. En gran grup hem decidit què necessitem per poder jugar plegats a l’aula. Un cop hem tingut elaborada aquesta carta, ha vingut a cada aula el Senyor Patge a recollir-la. Ens ha comentat que la faria arribar als Reis, i ens hem alegrat molt! I com que ens hem portat molt bé, segurament que en tornar a l’escola els Reis hauran pensat amb les FADES, els FOLLETS i els NANS! A més, a l’aula els hem preparat un racó amb aigua i aliments perquè puguin recuperar forces per continuar el seu trajecte repartint regals a tots els infants del món!

FADES

FOLLETS