P4_COMENCEM UN NOU CURS

Finalitzada l’etapa a P3 i després d’un estiu, de ben segur, ple d’experiències extraodinàries; retornem a l’escola amb il·lusió. Ara però, ja som els mitjans/es d’educació infantil, iniciem un nou curs a P4, on hem descobert un nou espai, nous companys/es, noves mestres i noves propostes educatives.

Us deixem un tastet dels nostres primers dies, amb primeres experiències, descobertes, activitats i jocs de pati.

Estem molt contents/es i iniciem aquest curs amb força i optimisme.

Aprofitem per donar-vos la benvinguda a totes les famílies  i alumnes i esperem gaudir al màxim d’aquesta nova aventura a P4.

CLIQUEU LA IMATGE PER VEURE LES FOTOGRAFIES.

Camara De Fotos Dibujo Png | See More...