I4_POEMA_”AQUESTA ÉS LA NOSTRA CLASSE”

“La poesia és un recurs educatiu amb un gran potencial pedagògic i que introduïm a les nostres aules de forma habitual.

Treballar la poesia aporta molts beneficis als infants: potencia la creativitat, la memòria, la sensibilitat, la imaginació, la fluïdesa i la comprensió lectora, l’expressió oral, l’adquisició de vocabulari… permet obrir molts camps d’aprenentatge i ampliar la mirada dels infants.

La poesia és un recurs que ens engresca i ens motiva i volem compartir-ho amb tots/es vosaltres.”

Us deixem amb la poesia d’Isabel Barriel_ “AQUESTA ÉS LA NOSTRA CLASSE”.

I4A_CLIQUEU A SOBRE DE LA IMATGE PER VEURE EL VÍDEO

I4B_CLIQUEU A SOBRE DE LA IMATGE PER VEURE EL VÍDEO

1. msanz232

Ho han fet molt bé! La poesia entra a l’aula amb la finalitat de desvetllar l’interès per la mateixa i gaudir del plaer d’escoltar-ne, de sentir-ne, parlar-ne i llegir-ne.

1. msanz232

La classe ens acull durant la nostra jornada escolar, hi compartim moltes experiències, aprenentatges… i com a casa, és un lloc on ens hi hem de sentir a gust, còmodes, segurs i ens l’hem de fer nostre. Entre tots la construïm i li donem forma i ens acompanya dia a dia en el nostre viatge.
      Ens agrada molt que us agradi.
      Gràcies famílies!

1. msanz232

Les tutores d’I4 no podem estar més orgulloses dels nostres alumnes.
    Agraïm l’alegria i l’entusiasme dels nostres alumnes cada matí en arribar a l’escola, és aquí on es crea la màgia del que ens oferirà la nova jornada escolar.
    Gràcies a vosaltres per acompanyar-nos dia a dia.