P3_SORTIDA A LA BIBLIOTECA

Durant la primera quinzena d’aquest mes de maig, els alumnes de P3 d’educació infantil hem gaudit de la primera sortida escolar d’aquest curs.

Amb molta il·lusió hem visitat un dels espais culturals i servei públic de Mollerussa, obert a tothom, que ens aporta una gran riquesa i animació cultural alhora que ens permet satisfer les nostres necessitats d’informació, educació, relació,… i per descomptat promou la lectura entre els infants i adults. Aquest espai no és altre, que la BIBLIOTECA COMARCAL JAUME VILA.

A  l’interior de la biblioteca ens esperava una capsa màgica i una fada molt eixerida, que mica en mica anava estirant el fil de dins de la capsa i ens captivava amb contes il·lustrats i poemes meravellosos.

Hem pogut gaudir dels següents contes il·lustrats:

“Allà on viuen els monstres”

“Neda -que-neda”

“L’erugueta goluda”

“Els cocodrils imita mones”

“El meu gat és el més bèstia”

Alhora entre conte i conte hem descobert poesies dolces, tendres i boniques extretes d’aquests poemaris:

“M’ho ha dit el vent”

“Estimades feres”

“Animalari”

“Feres enciseres. Encanteris per captivar humans”

“Bona nit. Poemes per a l’hora d’anar a dormir”

En acabar l’activitat, hem pogut gaudir d’una estona de lectura individual, per parelles, en petit grup,… on tots i cadascun de nosaltres hem pogut escollir el/s conte/es que hem volgut llegir, mirar, compartir … això sí, en acabat, hem deixat cada conte en un armari per tal de respectar les mesures de la Covid-19.

La tornada a l’escola ha estat plena de rialles, descobertes i satisfacció en veure que ens hem fet molt i molt grans durant aquest curs i hem realitzat un retorn a l’escola, amb calma i respecte.

A la biblioteca ens han donat un missatge: ens hi esperen amb moltes ganes acompanyats dels pares, padrins/es,… per passar una molt bona estona.

Moltíssimes gràcies per aquesta gran experiència!

P3A_FADES

P3B_FOLLETS