P3_ENS VOLEU CONÈIXER?

Ens volem presentar…

Nosaltres som els alumnes de P3 d’educació infantil de l’Escola Pompeu Fabra de Mollerussa.

Hem iniciat la nostra vida escolar al Pompeu en un període d’emergència sanitària i educativa que ha comportat molts canvis en el nostre dia a dia. Però tot i que som els més petits de l’escola, a qui tots/es voldrieu amanyagar, acaronar,… som indiscutiblement  persones amb una gran capacitat de resiliència i afrontem el nostre dia a dia amb alegria, positivisme i esforç de superació.

Plegats/des, tot i la necessitat de respectar els grups estables de conviència, donarem el millor de tots/es nosaltres per fer d’aquest curs al Pompeu, un curs ple de bones experiències i aprenentatges.

P3A FADES _ CRISTINA DÍEZ

P3B FOLLETS_ MONTSE SANZ