ENS VISITEN LES FAMÍLIES

Ja fa uns dies ens va visitar l’Assun, la mare de la Òria Rosselló Martínez de 4t-A, per parlar-nos dels minerals i les seves propietats. Vam tenir l’oportunitat de veure molts minerals i fins i tot els vam poder tocar! Ens va encantar.

També ens va visitar el Pere, el pare de la Helena Cervós Escolà de 4t-B. Ell és geòleg i ens va poder explicar moltes coses sobre el sòl, quines capes hi podem trobar i com estudien les diferents capes que hi ha. Va ser molt interessant!

Moltes gràcies per haver vingut a l’escola a compartir amb nosaltres el vostre coneixement. Sempre ens agrada rebre la visita de les nostres famílies per poder continuar aprenent.

Si voleu veure imatges, feu clic aquí.