EL VOLCÀ CUMBRE VIEJA DE LA PALMA

Durant les dues primeres setmanes de curs, els alumnes i les alumnes de 4t de l’escola han estat molt actius en la búsqueda d’informació referents a notícies de l’actualitat. Ha estat el primer treball que han dut a terme mitjançant la cooperació i el treball en grup.

La notícia sobre la qual han buscat idees ha estat la sobtada erupció del volcà Cumbre Vieja, a la Palma. Alguna de les principals informacions que han trobat els i les alumnes és que l’erupció es va produir el passat 19 de setembre sobre les 15:00 hores, que des de llavors ha provocat l’evacuació de més de 5.000 persones i ha destruït 450 edificacions i inutilitzat nombroses carreteres i que la lava expulsada pel volcà ja cobreix un total de 258 hectàrees. El govern ja preveu aprovar la primera fase d’ajudes destinades a reconstruir la illa.

Esperem que us hagi agradat aquest article destinat a buscar notícies actuals i des de les dues classes de 4t ens solidaritzem i donem tot el nostre suports als habitants de la illa de La Palma.

Si voleu veure imatges del nostre treball FEU CLIC AQUÍ.