Tastets de tardor

Pel dia de la Castanyada les diferents classes de l’escola van fer tastets i després els vam compartir entre tothom, en un dia de festa que va ser sensacional. Us els volem ensenyar, així com la feina d’algunes classes!

Aquí teniu els tastets a punt de menjar!

Enllaç directe a l’àlbum aquí.

I aquí us presenten els tastets les classes de P5

Per celebrar la castanyada hem fet tastets i ens els hem menjat amb tota l’escola plegats. Visca la Castanyada!

Enllaç directe a l’àlbum.

Les classes de quart de les Nous i les Figues vam elaborar piruletes de xocolata decorades amb birutes de colors!
És una recepta molt fàcil que podeu fer tots/es a casa, amb l’ajuda d’un adult.
Primer vam desfer la xocolata al microones i tot seguit vam anar omplint diferents motllos de magdalenes, dins les quals havíem posat un pal de pinxo. Abans que la xocolata es solidifiqués, vam decorar-les amb les birutes de colors. Un cop vam acabar, les vam posar dins la nevera.
Van quedar molt maques i eren boníssimes!!
A les fotos podreu veure el resultat!
Bon profit!

Enllaç directe a l’àlbum aquí.