Menjador escolar

El servei de menjador de l’escola és gestionat pel Consell Comarcal del Baix Empordà. A la pàgina del Consell Comarcal hi trobareu més informació i documentació sobre el servei.

Menú alumne/a fix (Utilitza el servei un mínim de 4 vegades/mes):      6,54 €/menú

Menú alumne/a esporàdic (No fa ús del servei un mínim de 4 vegades/mes):   7,15 €/menú

L’alumnat resident al municipi de Palafrugell i amb el rebut domiciliat, l’Ajuntament de Palafrugell concedeix un ajut de 0,70 € que s’aplicarà sobre el preu del menú fix

Per a qualsevol informació o dubte relacionat amb el servei de menjador podeu passar de les 9:00h a 10h pel menjador de l’escola. Pregunteu per la Sara.

Els alumnes d’Educació Infantil que usin aquest servei caldrà que portin una bata.