Eleccions al Consell Escolar 2018

El Consell Escolar d’un centre és el principal òrgan de participació per a tots els representants dels diferents sectors de la comunitat educativa, professorat, famílies, ajuntament i personal de serveis. El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, ens convoca a eleccions per a la… Llegeix més»

Espai de plàstica

Aquest any hem inaugurat l’espai de plàstica de quart, cinquè i sisè. Aquí és on hi realitzem totes les nostres creacions amb tècniques diverses, ja sigui amb pintura, plastilina, fang. Estem fent servir també molts materials diferents i algun de reciclatge. És molt divertit! Mireu… Llegeix més»

A educació infantil comencem els ambients

El dilluns 15 d’octubre vàrem començar a treballar per ambients!! Estem tots molt contents i molt emocionats. Cada dia podem escollir a quin ambient volem anar: Psico, Construccions, Restaurant, Plàstica, Volum, LLum, Científic o Pati!!
A través del Joc donem resposta a les necessitats d’expressió, de… Llegeix més»

Anglès a l’escola

A  l’aula d’anglès de segon estem estudiant les parts de la casa. L’expressió oral és una part molt important de l’aprenentatge d’una nova llengua.  Mireu aquests alumnes explicant què hi ha en alguna de les habitacions de la casa.

Activitats a P4 per treballar les emocions

Les emocions són importants i cal que les treballem a l’escola. L’educació emocional afecta el desenvolupament dels alumnes, ja que incentiva la seva motivació, predisposa a actituds més positives, millora les seves relacions i obté millors resultats acadèmics.

Música a l’escola

A l’aula de música ja hem començat el curs 18-19 amb molta energia i molta música!
Aprofitem l’aula per cantar, ballar, escoltar, tocar instruments i fer molts  jocs musicals!
Visca la música!!!!

Bon inici de curs!

El claustre de l’Escola Pi Verd vol donar-vos la benvinguda al nou curs escolar 2018-19 amb il·lusió i alegria. Tenim moltes ganes de tornar a començar i arrencar de nou tots els projectes i activitats. Molta sort a tothom!