AFA

La Junta de l’AFA s’organitza en diferents comissions i un equip directiu:

EQUIP DIRECTIU DE L’AFA

Presidenta: Marta Vargas

Secretària: Marta Casanovas

Tresorera: Anna Colindres

COMISSIONS

• EXTRAESCOLARS: s’encarreguen d’organitzar les diferents activitats extraescolars que ofereix l’escola. Es decideix quines activitats oferir, s’organitzen i es contacta amb els diferents talleristes. Tot i així, les activitats extraescolars, sempre han de ser aprovades pel consell escolar.
  • XANDALLS: s’encarreguen de la venta de xandalls i de tot el que comporta.
  • LOTERIA: encarreguen la loteria de Nadal i organitzen la distribució i recollida dels diners.
  • COMUNICACIÓ:  La seva tasca és la de gestionar el correu electrònic de l’AFA i l’Instagram.
  • MENJADOR: Manté una comunicació directe amb l’empresa de menjador, per qualsevol incidència que hi pugui haver.

COMISSIONS MIXTES:

FESTES: els seus membres s’encarreguen d’organitzar les diferents festes que es fan al llarg del curs… des de la castanyada, Nadal, Sant Jordi, fi de curs…

Per qualsevol consulta relacionada amb l’AFA el correu és: ampaescolapiverd@gmail.com