Història

L’escola Pi Verd neix el setembre de 2006 amb tota la il·lusió i ganes de fer créixer una escola nova amb la seva essència d’una escola activa i acollidora. Els primers anys es van plantar les primeres llavors en uns barracons amb l’ajuda de tota la comunitat escolar.

Uns anys més tard es va construir el nou edifici on hem anat consolidant el que és ara l’Escola Pi Verd, una escola que persisteix en ser una escola nova, oberta, moderna, una escola democràtica i lliure, verda, capaç de recollir els ingredients pedagògics i didàctics dels millors models educatius. Una escola que es repensa cada dia, durant tot l’any.

Recentment hem celebrat el seu 15è aniversari i ara toca fer balanç del que s’ha plantat fins ara i cap a on volem anar. Durant aquests anys s’han engegat molt projectes liderats per diferents equips directius juntament amb tot el professorat que ha anat passant per l’escola i tot l’alumnat  que ho ha anat omplint d’alegria i vida.

La nostra escola també és capaç d’aprendre dels moments de gran dificultat i cal que tingui una ment oberta pels canvis constants que viu l’educació els últims anys. El currículum ens fa ser conscients que cal anar innovant amb el model educatiu actual i, d’aquesta manera, ens permet que els infants treballin amb els recursos que atenguin el seu moment d’aprenentatge. L’observació dels mestres, i l’atenció continuada, ens permet una atenció individualitzada, i al mateix temps, col·lectiva, a través de projectes reals que sorgeixen dels interessos de l’alumnat.

Som una escola on pretenem formar persones amb iniciativa, competents i creatives.