Castanyada 2019

Ja ha arribat la tardor i el temps de torrar castanyes! A l’Escola Pi Verd no passem per alt aquesta festa i la celebrem com cal. Amb uns bons tastets de tardor, que totes les classes de l’escola han preparat i degustat i, amb castanyes ben torrades que ens han vingut a portar les castanyeres de bon matí. També alguns pares i mares han vingut amb nosaltres a ajudar-nos, torrar-les i repartir-les. Ha sigut un dia meravellós i ens ho hem passat molt bé! Moltes gràcies!

Us volem mostrar les imatges de la celebració. I, ben aviat, el vídeo de les cançons i el ball dels capgrossos!

Enllaç directe a l’àlbum aquí.

I repetim! Moltes gràcies a totes les famílies que ens ajudeu. La vostra ajuda ha sigut molt important i ha fet que la festa sigui una festassa!