LA NOSTRA ESCOLA HA ESTAT SELECCIONADA!!!

Ens fa moltíssima il·lusió comunicar-vos que la nostra escola és un dels 150 centres educatius de tot Catalunya que han estat seleccionats per entrar en el Programa FAIG del Departament d’Educació a partir del proper curs 23-24.
És per nosaltres un repte que entomem amb moltes ganes, respecte i il·lusió!!

El programa FAIG és una oportunitat per crear entorns d’aprenentatge amb sentit, on posar l’alumnat al centre, sentint la seva veu per a crear un món millor on viure i conviure. Aquest programa pretén impulsar canvis profunds en el sistema, on la tecnologia al servei de l’educació posi el focus en les persones i les col·laboracions amb la comunitat.

El Programa experimental Fent per Aprendre, Imaginant Globalment “FAIG”, ofereix un acompanyament intensiu als centres participants, amb el propòsit d’impulsar canvis pedagògics profunds i fonamentats en la recerca, envers la creació de nous entorns d’aprenentatge amb sentit que situïn l’alumnat com a protagonista actiu i compromès. El programa facilita un marc de referència pedagògic que fonamenta l’aprenentatge per projectes “maker” com una oportunitat per connectar el currículum amb la vida de les persones aprenents i  abordar els desafiaments socials actuals i reptes de futur, impulsant la personalització, l’empoderament, la creativitat i la consciència crítica, a mesura que aprenen i es construeixen com a habitants del món amb capacitat d’actuar per a millorar-lo.

El programa va acompanyat d’una dotació tecnològica, ja que un dels seus 3 eixos d’innovació fa referència a la fabricació digital.
Els altres dos eixos d’innovació d’aquest programa són la consolidació de l’aprenentatge per projectes i la vinculació d’aquests projectes amb els reptes i desafiaments socials de les persones i el planeta.

Aprofitem des d’aquí per felicitar a l’Institut Rafael Campalans que també ha estat seleccionat per entrar en aquest programa. Enhorabona!!

CLAUSTRE DE MESTRES

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *