Informacions i notícies

Febrer 2020. Aquest trimestre la Marta Ribera, mestra de l’escola, va estar amb els alumnes de 1r treballant el conte “Allò que la Caputxeta no va veure”. Una historia que ens mostra un altre punt de vista dels personatges del conte tradicional. Els nens van estar molt atents al llarg de la narració. Després la Marta els hi va preparar diferents activitats: un trencaclosques d’imatges del conte, preguntes relacionades amb la història, mímica per representar algun dels animals, així com unes titelles dels personatges principals per portar a casa.

Ha resultat una activitat divertida i molt engrescadora.

Moltes gràcies Marta!!

Aquest curs 19-20 disposem de dos plafons on els nens i les nenes de primària fan recomanacions de llibres a la resta de companys. Cada mes alumnes de diferents cursos ens proposen llibres que els han agradat.

A Educació Infantil, en Xic continua portant-nos contes per poder treballar i passar-nos-ho bé.

LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA TÉ NOVETATS gener 18
A partir d’ara els alumnes gaudiran d’un espai més ampli i confortable mentre disfruten amb la lectura de contes, revistes MIREU!!!
.
————————————————————————————
BIBLIOPATI curs 17-18. Novembre 2017

Un curs més ha arribat la Bibliopati a la nostra escola. Els dijous a l’hora del pati podem aprofitar per llegir! Tenim les capses on hi podem trobar còmics, llibres apropiats per a totes les edats, àlbums il·lustrats i revistes de Cavall Fort, Cucafera, Tiro Liro i Super Tres.

Els nens i nenes de segon s’encarreguen de portar les capses amb llibres al pati tranquil i tots podem gaudir d’una estona relaxada de lectura mentre esmorzem.

———————————————————————-
A l’escola Pompeu Fabra sempre hem tingut molt interès en fomentar el gust per la lectura entre els nostres alumnes.
Conscients de què és quelcom molt important i interessant a part de fer que els infants creixin i es formin com a persones.
Vam decidir presentar-nos als Projectes d’Innovació impulsats pel departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Un d’aquests projectes era el Puntedu. Destinat a la dinamització de les biblioteques escolars. Vam ser-ne beneficiaris el període 2006-2009. Des d’aleshores hem fet canvis importants a la nostra biblioteca i al funcionament de la mateixa.
I des d’aquest apartat volem que en sigueu partíceps.
Tot seguit teniu un powerpoint que recull els diferents canvis, innovacions i activitats que des de llavors hem dut i estem duent a terme.