Informacions i notícies

LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA TÉ NOVETATS gener 18
A partir d’ara els alumnes gaudiran d’un espai més ampli i confortable mentre disfruten amb la lectura de contes, revistes MIREU!!!
.
————————————————————————————
BIBLIOPATI curs 17-18. Novembre 2017

Un curs més ha arribat la Bibliopati a la nostra escola. Els dijous a l’hora del pati podem aprofitar per llegir! Tenim les capses on hi podem trobar còmics, llibres apropiats per a totes les edats, àlbums il·lustrats i revistes de Cavall Fort, Cucafera, Tiro Liro i Super Tres.

Els nens i nenes de segon s’encarreguen de portar les capses amb llibres al pati tranquil i tots podem gaudir d’una estona relaxada de lectura mentre esmorzem.

———————————————————————-
A l’escola Pompeu Fabra sempre hem tingut molt interès en fomentar el gust per la lectura entre els nostres alumnes.
Conscients de què és quelcom molt important i interessant a part de fer que els infants creixin i es formin com a persones.
Vam decidir presentar-nos als Projectes d’Innovació impulsats pel departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Un d’aquests projectes era el Puntedu. Destinat a la dinamització de les biblioteques escolars. Vam ser-ne beneficiaris el període 2006-2009. Des d’aleshores hem fet canvis importants a la nostra biblioteca i al funcionament de la mateixa.
I des d’aquest apartat volem que en sigueu partíceps.
Tot seguit teniu un powerpoint que recull els diferents canvis, innovacions i activitats que des de llavors hem dut i estem duent a terme.