Propostes de jocs i activitats per Setmana Santa

Aquest curs no podem gaudir de les vacances de Setmana Santa com cada any, i per divertir-vos, somriure i passar bones estones us proposem uns jocs i activitats perquè pogueu fer a casa. I a més estigueu atents al nostre instagram. Hi haurà una sorpresa per a tots vosaltres. UN REPTE!! Us hi atreviu?

P3 P4 I P5 1r i 2n 3r i 4t 5è i 6è

Càpsules de matemàtiques.

Estrenem el BLOG de MATEMÀTIQUES! Visiteu-lo aquí!
L’escola està canviant la manera d’ensenyar i  aprendre les matemàtiques per fomentar la comprensió i els aprenentatges útils per  a la vida quotidiana. Els materials manipulatius que utilitzem permeten als nens i nenes descobrir diferents estratègies i tècniques per operar que sovint són diferents dels algoritmes tradicionals.
És per això que volem compartir amb vosaltres la nova metodologia  de l’escola per apropar-vos a la manera que realitzaran les operacions els vostres fills/es.

Escola tancada fins a nou avís!

Amb l’objectiu de contenir el coronavirus i seguint les indicacions del Departament d’Educació, l’escola continuarà tancada fins a nou avís. Us anirem informant de qualsevol altre notificació que es produeixi. Moltes gràcies famílies!
Equip directiu

Ajornament de preinscripcions

El Departament d’Educació ha comunicat que s’ajorna la preinscripció del segon cicle d’infantil i de secundària obligatòria. Quan es concreti el nou calendari se n’informarà. l’Equip directiu