AVÍS D’ÚLTIMA HORA!!!

L’Escola Pompeu Fabra s’adhereix a l’aturada general.
No podem garantir els serveis mínims d’avui a la tarda i demà dimarts tot el dia.
S’ha comunicat la situació a l’alcaldessa i ha decidit que l’escola es tanqui. Per tant els alumnes que s’han quedat a dinar avui s’han… Llegeix més»

L’ESCOLA PARTICIPA A L’ONCOTRAIL

Aquest any l’equip del Pompeu Camina, ha participat per 4a vegada a l’Oncotrail.
Gràcies a l’esforç i la il·lusió dels caminants d’aquest equip la nostra escola hi és present.

APLICACIÓ TOKAPP SCHOOL

Per tal d’agilitzar les comunicacions, permisos, autoritzacions, etc, i evitar l’ús innecessari de paper, tant per les famílies com per l’escola, ens comunicarem de forma ràpida i senzilla, a través de la plataforma TOKAPP SCHOOL.
Cal que us descarregueu aquesta aplicació, de forma gratuïta, en els… Llegeix més»

TALLERS D’EDUCACIÓ INFANTIL

AQUÍ podeu veure els vídeos dels 10 tallers que els nens i nenes d’educació infantil van fer el curs passat. Es fan amb alumnes barrejats de P3, P4 i P5. Els tallers són de fang, hort, danses, construccions, experiments, manipulació, pintura,… Llegeix més»

TEATRE FI DE CURS

Aquí podeu veure EL VÍDEO i les FOTOS de l’obra de teatre “La màquina del temps” que els alumnes de l’optativa de teatre musical van representar a La Burés el 7 de juny.

ENGLISH DAY

El passat 23 de maig els i les alumnes de 6è van participar a la XXI edició de l’English Day. Durant tot el curs, els nens i nenes dissenyen i trien una mascota per la jornada, duen a terme diferents activitats online i poden participar… Llegeix més»