Escola verda

FESTA DE L’ESCOLA VERDA (22 DE MARÇ DE 2019)

El dia 1 de desembre ens van donar una placa que acredita el Pompeu Fabra com a escola verda. Per això, el Comitè Verd, va pensar que calia fer alguna cosa tots plegats. Van sortir un munt de propostes i vam escollir, entre d’altres, decorar el porxo amb motius d’escola verda, una feina que ens hem repartit per cicles.
Els alumnes d’Educació Infantil van fer les banderoles tan xules que decoren el porxo, els de cicle inicial van pintar i decorar  testos on van plantat plantes. Els nens i nenes de cicle mitjà van escriure bons desitjos que van al nostre taronger. I finalment, els més grans, van elaborar la pancarta d’escola verda amb material reciclat.

També vam proposar fer una inauguració com cal, així que vam destapar la placa acompanyats de la nostra directora, l’Eva Viñolas.
A continuació vam gaudir d’un espectacle dels Atrapasomnis i per acabar la festa, vam xalar d’allò més menjant xocolata desfeta.
No ens podrem oblidar de donar les gràcies a l’Ampa per ajudar-nos a fer-ho possible

VEURE LES FOTOS (PART 1)   .VEURE LES FOTOS (PART 2)

AL POMPEU JA SOM ESCOLA VERDA

Després de 2 anys de formació, el passat dia 1 de desembre del 2018 l’escola va rebre la placa que la identifica com a Escola Verda. La nostra escola té una llarga tradició d’activitats i tasques que ja formen part del programa d’escoles verdes, però ara en tenim el reconeixement institucional.

Durant aquest temps hem après que ser Escola Verda va més enllà de tenir un hort a l’escola.  implica integrar l’educació per a la sostenibilitat en el projecte educatiu de centre i en totes les àrees que s’imparteixen, potenciant els equips de treball interdisciplinaris i la realització de projectes compartits i contextualitzats. Fer de l’escola una escola participativa i disposada a canviar, aconseguir un equipament sostenible i disposar d’un centre integrat en el seu entorn proper.

El Comitè Verd i tots els membres de l’escola tenim ganes de continuar amb la tasca que hem començat i fer que la nostra escola sigui un petit granet de sorra per tal d’aconseguir un planeta més sostenible.

10 d’octubre de 2017. Comença el projecte ESCOLA VERDA

El projecte ESCOLA VERDA va començar a principis del curs 17-18. La seva primera consigna va ser demanar que cada nen/nena d’educació infantil portés per esmorzar un tovalló de roba marcat amb el nom. S’utilitzaria com unes petites estovalles. Des de llavors caldria portar-lo cada dia.

Membres de la comissió ESCOLA VERDA