50è aniversari de l’escola

El curs 23-24 ha estat el curs que la nostra escola ha fet 50 anys. Per aquest motiu hem compost un himne que aquí podreu escoltar, s’ha publicat un llibre que recull fotos, vivències, entrevistes i diferents escrits d’aquests últims 50 anys i s’han fet moltes activitats més.

A nivell d’escola, el dia 19 d’octubre, vam dinar plegats a la pista, mestres que havien estat a l’escola ens van venir a fer experiments per a tots i va venir el grup d’animació infantil “atrapa somnis” per divertir-nos a tots.

El dissabte 21 es va celebrar l’aniversari a nivell de poble, pares i mares. Es va poder visitar l’escola per veure fotos i vídeos dels últims 50 anys, i a l’antiga fàbrica de la Burés es fa fer un dinar per a tothom que va voler venir i per acabar el grup musical “La Jet Set” ens va fer ballar a tots.

Aquí en podeu veure fotos i vídeos.

HIMNE “POMPEU FABRA SOM TOTS” LLETRA MARVI ALONSO

AQUÍ PODEU VEURE LA LLETRA DE L’HIMNE

VÍDEO DE LES ACTIVITATS DEL 50è ANIVERSARI. 19 D’OCTUBRE DE 2023 VÍDEO DE LES ACTIVITATS DEL 50è ANIVERSARI. 21 D’OCTUBRE DE 2023

EL 50è ANIVERSARI ALS MITJANS

Missatge de la consellera d’Educació Anna Simó felicitant l’escola.
El diari el Punt Avui també va fer ressó dels 50è aniversari de l’escola

Agraïm la col·laboració dels següents col·lectius, empreses i entitats per fer possible la celebració dels 50 anys de la nostra escola. Moltes gràcies!