FEM MATEMÀTIQUES!

Un grup d’alumnes de 6è de la nostra escola han estat seleccionats al concurs “Fem matemàtiques” organitzat per la FEEMCAT.

Aquesta activitat consisteix a resoldre tres problemes en grup i elaborar-ne un informe detallat. Els problemes són oberts i es valora especialment el procés seguit per resoldre’l, el treball en equip, el raonament i la comunicació de les idees matemàtiques més que donar simplement la solució. En aquesta edició hi ha hagut una alta participació.

La Paula Benito, la Paula Gutiérrez, la Berta Navarro i en Harman Singh són els finalistes de la primera fase d’aquest concurs. Des de l’escola els donem l’enhorabona i els felicitem per l’esforç realitzat i el resultat obtingut.

Malauradament, a causa de la situació que estem vivint no es podrà realitzar la fase final on estem segurs haurien representat molt bé l’escola Pompeu Fabra.

Felicitem també els altres grups de l’escola que hi han participat perquè  han realitzat un treball excel·lent i han demostrat una gran competència matemàtica.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *