Atenció mèdica

ATENCIÓ MÈDICA:

Aprofitem aquesta circular d’inici de curs per recordar les actuacions en qüestions mèdiques que vam acordar realitzar conjuntament les escoles de la zona amb el coordinador mèdic del CAP d’Anglès el mes d’octubre del 2003.

ALUMNES QUE REQUEREIXIN ATENCIÓ MÈDICA

– Quan a l’escola es produeix una situació que requereix atenció mèdica immediata, els mestres o monitors de menjador ens posem en contacte directament amb el metge del CAP, i el metge decideix les actuacions a realitzar.

– Quan es produeix una situació que requereix atenció mèdica, però que pot esperar un temps raonable, truquem a la família perquè se’n facin càrrec. Si els pares no es localitzen i es considera que no es pot esperar a l’hora de sortida d’escola per atendre l’alumne, els mestres o monitors portem el nen/a al CAP perquè sigui atès.

ADMINISTRACIÓ DE MEDICAMENTS

– Quan el nen/a hagi de prendre un medicament, els pares intentaran que les horesde prendre’l no coincideixin amb l’horari escolar. En cas de que sigui imprescindible que el mestre o monitor doni el medicament a l’escola, cal portar la recepta mèdica i una autorització escrita dels pares (en cas de necessitar-ne més es poden demanar al despatx d’administració de l’escola o al despatx de l’AMPA).Sense aquests dos documents, els mestres i monitors no estem autoritzats a administrar cap medicament.