ESCOLA

L’escola Pompeu Fabra està situada al municipi d’Anglès, amb una població aproximada de 5.473 (2016) Institut Nacional d’Estadística d’Espanya.

L’escola fou inaugurada el curs 1973/1974. A l’edifici hi tenim actualment Educació Infantil, Primària, i el menjador escolar. Disposem de gimnàs i d’un mòdul prefabricat de dues aules.

L’escola està situada en un indret natural i paisatgístic privilegiat, el fet d’estar dalt d’un turó ens fa gaudir de la natura que ens envolta. Tot i això estem a 5 minuts a peu del centre del municipi, de la biblioteca municipal,…

La plantilla docent en aquests moments és de 34 mestres, entre jornades senceres i reduïdes, una vetlladora i un membre de l’EAP, que ve un matí a la setmana, a càrrec del Departament d’educació de la Generalitat. També comptem amb els serveis d’una logopeda a càrrec del CREDAG.

El Consell Comarcal de la Selva gestiona el servei socioeducatiu.

L’AMPA gestiona les activitats extraescolars, el servei d’acollida i el menjador escolar.

Pàgines relacionades: