Professors estonians

Com participem en el projecte Fer.Cat un grup de professors estonians han visitat la nostra escola.

En primer lloc, l’alumnat del CS els hem rebut a la nostra aula, ens hem presentat i els hem passat un vídeo sobre la nostra escola.

A continuació, l’alumnat de sisè els hem guiat per diferents espais del pati. Mentrestant, els companys de cinquè i de CI regaven les plantetes. Han pogut veure com tenim cura del nostre jardinet

Hem continuat a la classe dels més petits que els han explicat quines activitats fem per ser escola verda.

A la classe del CM han explicat que des d’aquest curs participem en el projecte “Apadrinem l’Assut”

I per acabar, a la classe de cinquè, els hem mostrat un nou vídeo sobre Xerta i els murals sobre el treball que fem relacionat amb el Fer.Cat.

Ha estat una bona experiència i els professors estonians s’han mostrat contents amb la nostra acollida.