Santa Cecília

L’ESCOLA S’OMPLE DE MÚSICA

Avui, dia 20 de novembre, hem celebrat Santa Cecília a l’escola. La patrona de la música té la seva efemèride el 22 de novembre i cada any és una diada que ens agrada molt celebrar a l’escola amb la visita de familiars, mestres de música, ex-alumnes…a més dels propis alumnes dels centre que ens obsequien amb concerts en directe i fa que al llarg del dia l’escola s’ompli de música.

Aquest any la celebració no ha estat del tot així per les restriccions marcades per la COVID però un any més l’escola s’ha omplert de música. Ho hem celebrat a la tarda, a les aules, mirant en les PDI els vídeos que han fet els nostres alumnes i els seus familiars. Donem les gràcies a tothom per la seva col·laboració i especialment al claustre de l’Escola de Música d’Arenys de Munt que ens han enviat vídeos d’alguns dels seus alumnes.

Ha estat una tarda preciosa i molt musical!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *