ANEM AL TEATRE

Els alumnes de cicle mitjà hem anat a veure l’espectacle musical, Playlist, de la companyia Aupa String. Hem aprofitat la sortida a Canet per fer una mini ruta del modernisme de Domènech i Montaner.
Ens ho hem passat molt bé i ens ha agradar molt

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut