Consell de delegats

Fa anys que  valorem molt positivament el funcionament en el nostre centre del consell de delegats i per això apostem per la seva continuïtat. Cal que els nens/es es sentin protagonistes del funcionament de la seva escola. Per aquesta raó , els delegats i subdelegats  de tercer a sisè es reuneixen mensualment per prendre decisions que afecten en el dia a dia del centre.

Les funcions de la Comissió són:

• Potenciar la implicació de l’alumnat en la vida escolar en general.
  • Recollir propostes dels alumnes i intentar aplicar-les. (inversió diners fira)
  • Dinamitzar l’hora de tutoria de les aules convertint-les en un  espai de diàleg.
  • Donar responsabilitat als delegats escollits democràticament pels seus companys.
  • Decidir les ordres de carnestoltes.
  • Participar a la revista escolar.
  • Formar part del Jurat dels rètols de Sant Jordi.
  • Fer-se responsables del calendari de músiques d’entrades i sortides.
  • Aportar idees per la setmana cultural.

Prèviament a la reunió s’elaborarà un ordre del dia  a partir de  les propostes dels seus components. Aquest ordre del dia permet als delegats fer les consultes convenients als seus companys durant l’hora de tutoria. Un cop reunida la comissió la Cap d’Estudis junt amb els delegats d’una classe (de forma rotativa) elaboraran una acta de les conclusions a què s’ha arribat . Els delegats les traspassen als seus companys pel mateix mitjà.

Malgrat els delegats de tercer, sobretot a principi de curs, encara són petits poc a poc entren en el funcionament de les reunions i fan les seves aportacions