PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,
Desitgem que estigueu tots bé. Com ja sabeu, malgrat tenir l’edifici tancat, l’equip de mestres de l’Escola Sant Martí continua treballant per a vosaltres. En aquesta pàgina trobareu informació relacionada amb el procés de preinscripció per al curs 2020-2021. Pressioneu les imatges per fer les vostres… Llegeix més»

LA PÀGINA DELS REPTES.

En aquesta pàgina trobareu els diferents reptes fotogràfics que l’escola proposa al seu alumnat i les seves famílies.  Molta sort en cadascun d’ells. Gràcies per participar-hi. #joemquedoacasa
Clica a sobre de les imatges per veure els resultats

Llegeix més»

TALLER DE SALUT A 6è: AUTOPROTECCIÓ

Ahir dijous 27 de febrer, els alumnes de 6è vam participar en  el Taller/Xerrada d’Autoprotecció. L’objectiu d’aquest taller és sensibilitzar als nens  i nenes en temes d’autoprotecció; conèixer les eines i recursos necessaris per identificar una situació d’emergència i saber com actuar. Aquest taller forma… Llegeix més»