Sant Jordi i Santa Jordina a 4t

Per la diada de Sant Jordi i Santa Jordina, l’alumnat de 4t va realitzar diverses activitats ja que a l’escola és un dia especial.

Una d’elles va ser la realització d’un poema per part de cada infant de l’escola, els quals vam exposar a l’exterior.

D’altra banda, durant aquest dia tan destacat, l’alumnat va elaborar punts de llibre, va observar una petita representació teatral i es van realitzar manualitats. També es van llegir contes de la llegenda de Sant Jordi, però no penseu només en la tradicional… vam llegir diferents llegendes amb diverses trames, més modernitzades i canvis de rols entre personatges.

Us convidem a mirar les fotografies d’algunes produccions realitzades per l’alumnat de Quart A i B!