Qui som?

L’Escola Santiago Rusiñol és un centre públic que depèn del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta escola va sorgir com a  resultat de les reivindicacions de l’AAVV del barri al llarg de tres anys i va ser inaugurada el 18 d’octubre de l’any 1979 (curs 1979-80).

L’escola fa més de 40 anys que dóna servei i forma persones al barri. Actualment 450 alumnes cursen els seus estudis d’Educació Infantil i Primària i en són responsables 35 mestres, personal d’administració i serveis, vetlladora, monitors d’activitats de menjador, personal de cuina, personal de neteja i monitors d’activitats extraescolars.

El clima emocional, de convivència i de cohesió social són característiques del centre, fonamentals per poder aconseguir l’educació integral dels vostres fills i filles.

Ara més que mai, hem de compartir, practicar i garantir l’educació global, aquella que neix de la bona relació entre escola i família. A l’escola no sols es transmeten coneixements, també s’educa en valors principals com la solidaritat i la inclusió, l’esforç, l’actitud democràtica, la cultura de la pau i de la tolerància, el civisme i el respecte per l’entorn natural.

La nostra Escola us espera!!