AFA

ENLLAÇ  INSTAGRAM AFA

Qui som?

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Santiago Rusiñol som una entitat sense ànim de lucre gestionada per famílies de l’alumnat de l’escola de manera totalment voluntària. L’AFA agrupa les famílies dels alumnes del centre i dedica els seus esforços a tractar de millorar l’ensenyament que reben els nostres fills i filles i l’entorn. L’AFA està reconeguda legalment en el Registre d’Associacions de la Generalitat de Catalunya i les seves funcions estan regulades per un decret llei i per uns estatuts propis. La seva tasca es basa en el treball, en el diàleg i en la col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa.

Com ens organitzem?

L’òrgan de representació de l’AFA és la Junta. També existeix la figura del Vocal que es reuneix amb la Junta i treballen junts per prendre decisions. Les famílies col·laboradores s’ofereixen puntualment per ajudar en les festes, la Rúa de Carnestoltes i totes les activitats que se’n deriven de l’Associació.

La Junta està formada per:

Presidenta: Sílvia M. (3r)

Tresorer: Anna J. (3r)

Secretaria: Núria R. (3r)

Vocals:

Sergio G. (2n)