Pas a secundària

Com a Escola vetllem pel tal que el canvi de primària a secundària sigui el més proper possible. És per això que durant el curs de 6è els i les alumnes son convidats a conèixer els diferents Instituts de la zona.

Us facilitem les adreces de les diferents pàgines web dels instituts clicant a sobre  per tal que podeu donar un cop d’ull als projectes educatius que us proposen.

IES NOU BARRIS                                                                               IES FLOS I CALCAT

IES VALLDEMOSSA                                                                             IES GALILEO GALILEI