Curs Actual

Benvolgudes famílies,

L’equip docent de l’Escola Santiago Rusiñol dóna la benvinguda a totes les famílies i us convida a participar i col·laborar activament en aquest projecte d’escola pública, arrelada al barri, integradora, inclusiva, solidària i oberta a tots els sectors de la comunitat educativa.

RELACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA

Reunions de classe a inici de curs

Totes les classes faran dues reunions de classe. Una a inici del nou curs i altra al mes de febrer per valorar la marxa del grup classe i fer propostes de millora. Més endavant s’informaran les dates previstes. La vostra assistència és important. Us hi esperem.

Entrevistes

Al llarg del curs es fa una entrevista amb cada família.  El/la tutor/a us convocarà en el moment que cregui més convenient.

Si la família veu la necessitat de tenir una entrevista feu la petició per escrit mitjançant la agenda escolar. El/la tutor/a us confirmarà data i hora. Us preguem que feu tot el possible per adaptar-vos a l’horari de l’escola per no perjudicar-ne l’organització interna.

Asociació de Famílies d’Alumnes (AFA)

L’AMPA participa, col·labora i s’implica d’una manera molt directa en el projecte educatiu de l’escola organitzant:

• Activitats extraescolars diverses
  •  Xerrades informatives i educatives diverses.
  • Festes tradicionals i lúdiques al llarg del curs.
  • Campanyes solidàries.

LLIBRES I MATERIAL DIDÀCTIC.

Quota única de llibres i material.

Per poder disposar dels llibres i material corresponent amb el descompte de l’escola caldrà fer un únic pagament en el nº de compte següent de CAIXABANK:

ES28 2100 0718 5602 0013 1211

És imprescindible fer constar el nom de l’alumne/a i el curs. Concepte: Llibres i material escolar

Us informem que aquesta quota inclou:

• Llibres i quaderns d’aprenentatge de l’alumne de 1r a 6è.
      • Piscina a 1r i 6è.
      • L’agenda escolar.
      • Material escolar fungible.
      • Material d’elaboració pròpia.
      • Material especialitats (Anglès, Ed. Física, Música…).
      • Fotocòpies.
      • Recursos didàctics informàtics.
      • I totes aquelles activitats complementàries que es facin al centre: teatres, actuacions musicals, tallers…