Espai Migdia

L’Espai Migdia està integrat dins de l’àmbit educatiu de l’Escola i comprèn tant l’estona de dinar com l’estona de lleure. L’Escola l’entén com un servei de suport a les famílies i, alhora, com un espai  educatiu.

WEB ESPAI MIGDIA VALORS

Servei de menjador

El servei de menjador està encomanat a l’empresa “IPP VALORS I LLEURE”

INSCRIPCIÓ AL SERVEI DE MENJADOR
Per fer ús del servei de menjador, és imprescindible omplir degudament i en la seva totalitat el full d’inscripció ( online a través de l’aplicatiu inscripcions.somvalors.com ) Codi de centre SAN1010

L’horari d’atenció telefònica és de 9h a 12h al telèfon 646170308 (Gemma – Coordinadora)
Per notificar absències podeu fer-ho també a través del correu electrònic a gemasanchez@somvalors.com .

Coordinadora de menjador: Gema Sanchez.

PREUS SERVEI DE MENJADOR 23-24

•  Dies fixos: 6,91€

•  Dies esporàdics: 7,19 €

El servei de menjador disposa d’unes NORMES DE FUNCIONAMENT INTERN aprovades pel Consell Escolar del centre.

Els menús es reparteixen cada mes als alumnes que utilitzen habitualment aquest servei.

NOTA INFORMATIVA PER A LES FAMÍLIES

Us informem que hem posat en marxa un nou servei d’atenció a totes les famílies del centre i molt especialment a aquelles famílies usuàries del menjador. Aquest servei inclou un número de telèfon d’atenció directa amb una persona responsable del menjador, Norma, i un correu electrònic per tal de facilitar la comunicació directa i altres gestions del servei.

Qualsevol d’aquestes dues vies de comunicació es pot  utilitzar per:

• Avisar d’una absència diària d’un alumne.
  • Comunicar altes i baixes del servei.
  • Gestionar aspectes econòmics.

Mail: gemasanchez@somvalors.com

L’ALIMENTACIÓ SALUDABLE EN L’ETAPA ESCOLA

Us oferim tota una sèrie de pautes, recomanacions i consells molt útils de com ha de ser una alimentació saludable dels nostres infants.
Mereix la pena dedicar un temps a llegir-lo i comentar-lo en família.

PDF l’alimentació saludable