Caixa d’eines 🎵

És una iniciativa municipal amb horitzó 4 anys per revertir l’actual situació de desigualtat en alguns àmbits de la ciutat.

El Pla de Barris és un programa extraordinari amb el qual es vol implicar als i les ciutadanes en el desenvolupament de projectes dinamitzadors dels seus barris i amb un pressupost assignat extraordinari i intensiu durant un temps acotat.

A l’Escola Santiago Rusiñol aquest projecte es concreta en un projecte de Dansa, mitjançant l’acompanyament per part de dos ballarins professionals a tots els nivells educatius realitzant, per una banda, la formació en dansa i moviment al professorat, i d’altra, sessions setmanals amb l’alumnat de tot el centre. Gràcies a aquest projecte tindrem l’oportunitat de treballar la consciència i l’expressió corporal, així com les emocions a través del cos, entre d’altres.

Aquest espai s’anirà actualitzant al llarg del curs amb les diferents informacions respecte a aquest projecte.

A continuació teniu la presentació dels ballarins que ens acompanyaran el curs 22-23