Projecte – Els Eriçons

A principi de curs els nens i les nenes de 1er A varem escollir ser la classe dels ERIÇONS, animalets entranyables, curiosos i que tenim a la zona Mediterrània.

Aquest any tota l’escola treballa entorn a la Mediterrània. Nosaltres, tot repassant els diferents animals que hi ha en aquesta àrea varem arribar a l’acord, entre tots, de ser la classe dels ERIÇONS!!

Al llarg d’aquest primer trimestre hem après moltes coses en relació als eriçons (com neixen, com són, què mengen, on viuen…). Llibres, vídeos d’internet… ens han donat respostes a moltes preguntes però quina millor manera d’aprendre coses sobre els eriçons que la de veure, tocar… un eriçó de veritat!! La visita d’un eriçó a la classe i l’explicació que ens en van fer va ser extraordinari per tots!!!