Assaig i votacions

Ja fa setmanes que hem començat a fer  grups de ball per la festa de final de curs.L’alumnat decideix que vol ballar i com ho vol fer, el paper de la monitora és secundari i es basa fonamentalment en organitzar i afavorir l’espai on es farà el ball. Aquí us deixem unes fotos de l’assaig […]

Assaig i votacions Llegeix més »

SALTAR EL “POLTRE”

Pintar dibuixos, llegir, fer deures, jugar a bàsquet, futbol, assajar el ball de fi de curs… Tot això ho fem cada dia, però avui ens quedem amb la foto del dia, saltant el poltre… La Camila  i la Lucía Jahaira, Camila, Lucía, Zoe, Anabel, Angelica, Talia i Hugo Objectius del joc: Agilitat i velocitat Volem

SALTAR EL “POLTRE” Llegeix més »

HEM DINAT TOTS JUNTS!

Avui com demà seran dos dies especials i diferents, són les colònies!Els que ens quedem, fem festa grossa i gaudim de les nostres “colònies”…. Al cole!!!L’equip de monitors dinant conjuntament amb tots els alumnes!            Ens ho hem passat mooolt bé! Demà més!

HEM DINAT TOTS JUNTS! Llegeix més »

Resum de la setmana

Comencem el resum de la setmana amb P4 i P5, La Primavera, dibuixets alegres de flors i  d’animalets… Que bé pintar a l’aire lliure! Ep! Que ens fan una foto, postureo!! 1r, 2n, 5è i 6è al poliesportiu… Cambrigde vs Oxford Fotos d’avui mateix: 1r, 2n, 3r i 4t: Dibuix i pintura, jocs tradicionals (fet

Resum de la setmana Llegeix més »

QUÈ FEM QUAN PLOU?

Els xàfecs en determinades temporades suposen una alteració total del ritme establert al funcionament diari de l’espai de migdia i, per els alumnes, un cert clima de nerviosisme. Per això és important elaborar un bon pla de pluja…Avui P4 i P5 amb la MªÀngels i la Mireia han estat a l’aula de ciències, dibuixant, escoltant

QUÈ FEM QUAN PLOU? Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut