Horari intensiu

Benvolgudes famílies:Com ja sabeu, l’escola farà jornada intensiva aquest mes de juny, des del dia 6 al dia 21 (ambdós inclosos), per tant l’horari de l’espai de migdia quedarà de la següent manera:-Horari de menjador: de 13h a 15:30h(s’obrirà la porta a les 15:15h)Es prega puntualitat.Moltes gràcies.

Horari intensiu Llegeix més »

Teatre

Avui els nostres petits de P5, amb la MÀngels, han baixat al pati de primària per presentar-nos la seva obra de teatre, aquí us deixem unes fotos…  Després del teatre, hem continuat amb l’assaig del festival de fi de curs.

Teatre Llegeix més »

Vídeo assaig

Avui els ha tocat a 5è i 6è, molt engrescats ballant Uptown Funk…També les nenes de 1r i 2n han fet la seva coreografia, aquí us deixem un petit vídeo… BON CAP DE SETMANA!!

Vídeo assaig Llegeix més »

Els petits també voten!

Avui ha estat el torn dels nostres petits, P4 i P5 amb la MªÀngels, Teresa i Maitane.    P3 amb la Sara també han fet la seva votació, però no hi ha fotos ja que no voliem molestar els que encara feien la migdiada. 😉 El pròxim dimarts sabrem el resultat definitiu! Per últim, aprofitem

Els petits també voten! Llegeix més »

Primària ha votat!

Ja hem començat les votacions per escollir el menú del dilluns 20 de juny, aprofitem per explicar que aquell mateix dia serà el “dinar especial 6è“, amb una taula ben parada: un hule i coberts especials. I aquí us deixem les fotos d’avui: Cares contentes, fent les votacions fins i tot amb guants!Demà Cicle Infantil!

Primària ha votat! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut