Recordem que s’ha de fer quan un alumne/a ha de prendre un medicament.
Per poder administrar medicaments als alumnes, sempre que sigui imprescindible fer-ho en horari de l’espai del migdia, cal que els pares, mares o tutors legals aportin un informe mèdic on consti el nom de l’alumne, el nom del medicament que ha de prendre i la pauta d’administració.
Així mateix, els pares, mares o tutors legals han d’aportar un escrit on s’autoritza a la coordinadora del servei de menjador, l’administració prescrit d’acord amb les pautes que constin en l’informe esmentat.
Adjuntem model d’autorització subministrament medicaments:
CLIQUEU EN AQUEST ENLLAÇ PER DESCARREGAR AUTORITZACIÓ MEDICAMENT EN FORMAT PDF
Al·lèrgies
- Mantenir l’informe mèdic actualitzat i proporcionar les actualitzacions a la coordinadora del menjador.
- Lliurar i actualitzar la medicació prescrita (autoinjector d’adrenalina i altre tipus de medicació específica).
- Renovar el material relacionat amb el tractament quan sigui necessari.
- Adjuntar les pautes de medicació prescrites pel metge o al·lergòleg.
- Etiquetar degudament la medicació i material lliurat al centre de manera que s’identifiqui fàcilment a quin alumne pertany.