Medicació
Per poder administrar medicació a un/a alumne/a durant l’espai del migdia, és imprescindible que les famílies aportin:
-
Informe mèdic amb:
-
Nom i cognoms de l’infant.
-
Nom del medicament.
-
Pauta clara d’administració (dosi, horari i durada del tractament).
-
-
Autorització escrita signada pels pares, mares o tutors/es legals, on es permet a la coordinadora del servei de menjador administrar la medicació segons l’informe mèdic.
CLIQUEU EN AQUEST ENLLAÇ PER DESCARREGAR AUTORITZACIÓ MEDICAMENT EN FORMAT PDF
Al·lèrgies
Per garantir la seguretat de tots els infants amb al·lèrgies, cal:
-
Presentar un informe mèdic actualitzat que detalli la condició i les mesures a prendre.
-
Lliurar i renovar, sempre que sigui necessari, la medicació específica (ex: autoinjector d’adrenalina) correctament etiquetada amb el nom de l’alumne/a.
-
Fer arribar a la coordinadora del menjador les pautes mèdiques establertes pel/la pediatre o al·lergòleg/a.
-
Revisar i substituir qualsevol material caducat o en mal estat.
Condicions de salut i reincorporació
Segons el protocol del Departament de Salut, els infants no poden assistir a l’escola ni al menjador si presenten símptomes com febre, vòmits o diarrea.
➡️ Han de romandre a casa almenys 24 hores després de desaparèixer la febre o els símptomes, sense haver pres medicació antitèrmica, per garantir que estan completament recuperats i evitar possibles contagis.

