A l’inici d’aquest curs, l’alumnat de 3r B vam decidir que seríem la classe del Cinema. A partir d’aquest nom, hem viscut un gran projecte on hem après tota la història d’aquest art!
Per començar, vam dissenyar un eix cronològic per a l’aula. Gràcies a això, vam descobrir quan i com es va fer la primera pel·lícula, com es va passar del cinema mut al sonor, com va aparèixer el color a les pantalles i en quin moment van arribar els efectes especials. També vam estudiar com afecten els colors a les pel·lícules, recordant que abans tot es gravava en blanc i negre.
Això sí, el que més ens ha agradat de tot aquest projecte ha estat convertir-nos en autèntics i autèntiques cineastes! Organitzats en grups, primer vam escriure les nostres idees en un guió i, finalment, vam gravar els nostres propis curtmetratges de cinema mut.
→Voleu veure el resultat de la nostra feina? Podeu veure les imatges i els vídeos a través d’aquest ENLLAÇ.
Esperem que us agradi tot el que hem après i tot el que hem fet!


