Com podem calcular el volum d’un cos irregular?

Els nens i nenes de 6è ja ho tenim clar!
Des de l’àrea de matemàtiques, hem après a calcular el volum de diferents maneres: multiplicant l’àrea d’un cos regular per la seva altura, fent servir un vas de precipitats i… també aplicant el principi d’Arquímedes!
Aprofitant el… Llegeix més»

Rieres i Barrancs

La setmana passada, l’alumnat de 4t va assistir a la sortida de “Rieres i Barrancs de Reus”.
Vam treballar diversos aspectes com: conceptes d’erosió, transport i sedimentació, els arbres monumentals i les plantes autòctones i invasores.
Va ser un matí molt entretingut i divertit descobrint l’entorn d’aquests… Llegeix més»

Transformem els patis en jardins de papallones!

Els nens i nenes de 6è ens trobem immersos en la transformació dels nostres patis.
Com ja sabeu, l’any passat vam iniciar una investigació sobre la qualitat de l’aire que ens envolta, les zones verdes del nostre barri i la biodiversitat de la nostra ciutat.
Vam arribar… Llegeix més»

I d’aquesta manera acabem amb els espais d’aprenentatge

Al llarg d’aquests curs, hem continuant amb els espais d’aprenentatge. Una nova metodologia que vam començar l’any passat.
Als espais d’aprenentatge reforcem tot allò que estem treballant als projectes d’aula des de diferents àmbits: lectoescriptura, logicomatemàtiques, foment a la lectura i amb l’art.
D’aquesta manera, l’alumnat reforça… Llegeix més»