Diari de mobilitat a Zagreb. Presentació.

La setmana del 22 al 27 d’abril la nostra escola farà una mobilitat a Croàcia dins el programa Erasmus CETE+ i de l’equip de treball Mediazoom en el que participem. Som 3 els centres de Catalunya que formem part de l’equip Mediazoom i que farem junts la mobilitat.

A Zagreb 2 escoles punteres en educació mediàtica i pensament crític,  la “Craft and Industrial Construction School” i l’escola ” Osnova skola Rudes”  ens acolliran durant una setmana per donar-nos a conèixer el seu projecte. Així mateix, durant la setmana assistirem a la jornades de Media Literacy que ens aportaran models i exemples de com tracten aquestes temàtiques en el camp  de l’Educació.

Enguany hem començat els ambients a les diferents comunitats amb els projectes de la revista, la ràdio i la televisió de l’escola, i la participació al projecte Erasmus + ens ha d’aportar moltes idees per fer-ho cada vegada millor.

Amb aquest diari de mobilitat cada dia anirem seguint tot allò que passi a Zagreb amb la finalitat de fer-ne difusió, que l’alumnat de l’escola es vagi fent seu el projecte i vegin la internacionalització de la nostra escola.

Així mateix, com a necessitat que ha sorgit fruit d’aquesta difusió que implica el projecte, l’escola ha obert un compte d’Instagram (@escola_rosercapdevila) on també es podrà anar seguint el dia a dia a les 2 escoles croates.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *