Escola verda

L’ Escola Roser Capdevila està adherida a la Xarxa d’Escoles Verdes de la Generalitat de Catalunya des de l’any 2010.

Com a Escola Verda promovem els valors de l’educació per a la sostenibilitat, la participació i la implicació activa de la comunitat educativa en la millora del nostre entorn i fem reunions d’intercanvi d’experiències amb altres centres educatius que comparteixen els mateixos objectius.

Les actuacions que duem a terme a l’escola són:

• Reciclatge de paper i de matèria orgànica.
  • Reducció de residus fent ús d’envasos reutilitzables per als esmorzars i per a l’aigua.
  • Educació per a la salut: esmorzars saludables.
  • Ús de tovalloles i tovallons de roba.
  • Reutilització de paper i d’altres materials.
  • Projecte d’hort escolar.
  • Participació en el Projecte Apilo (recollida selectiva de piles).
  • Participació en el Projecte Recooperem (Projecte solidari de distribució d’aliments i de reducció del malbaratament alimentari).
  • Conscienciació de la importància de fer el camí escolar a peu, amb patinet, amb bicicleta o en transport públic, per preservar la qualitat de l’aire de l’entorn de la nostra escola.