Estratègia Digital de Centre

L’Estratègia Digital de Centre (EDC, en endavant) és un document que defineix i concreta les línies d’actuació de l’escola Roser Capdevila i que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necessàriament implicats i, si s’escau, transformats, des d’una perspectiva d’innovació i de millora contínua. L’EDC és un document viu, que va incorporant millores i propostes noves durant la seva implementació.

L’EDC té com a referent el Pla d’Educació Digital de Cataluya (PEDC), on s’indica la necessitat d’assolir la fita d’una societat digitalment competent, fent èmfasi en l’equitat i tenint en compte l’evolució del context social i tecnològic.

L’EDC està alineada amb el PEDC. Per aquest motiu, els tres eixos del PEDC han d’estar presents en la seva redacció i desplegament (alumnat digitalment competent, docents digitalment competents i centres digitalment competents).