Salut

• Medicaments

Recordeu que la normativa impedeix el suministrament de medicaments als nens i nenes, si no disposem de la recepta mèdica pertinent, on s’especifiqui dosi i horari d’administració

Per poder donar medicació haurem de disposar de:

– La medicació que proporcionarà la família.
– La recepta mèdica.

L’autorització signada per la mare, pare o tutor legal.

• Al·lèrgies o malalties cròniques

Cal que la família aporti al centre la documentació següent:

– Informe mèdic on s’especifiqui la descripció de les actuacions en cas d’emergència, es detallin les necessitats i les atencions que calen a l’infant i hi consti els telèfons dels referents sanitaris.

– Autorització signada on s’autoritzi els docents del centre educatiu per administrar la medicació corresponent, si escau.

• Paràsits.

Els paràsits més habituals a l’escola són els polls..

En el cas que es detectin paràsits l’escola informarà la família afectada i a la resta de famílies del grup classe per poder dur a terme la desparassitació pertinent. Una vegada s’hagi fet el tractament es recomana  que l’infant romangui a casa un parell de dies per acabar de fer net.

Així mateix us recomanem revisions periòdiques per evitar reinfeccions.

Teniu més informació sobre el polls en aquest article publicat a la nostra web: “Els polls”

• Administració del Dalsy.

Per tal de poder donar Dalsy als alumnes de l’Escola en cas de necessitat per forta pujada de temperatura cal omplir l’autorització corresponent que us faran arribar les tutores i els tutors en la reunió d’inici de curs.