Teatre de 6è
L’alumnat de 6è ens ha regalat un gran espectacle com a comiat del seu pas per l’escola. Aquí us deixem la mostra. Moltes gràcies i enhorabona.
L’alumnat de 6è ens ha regalat un gran espectacle com a comiat del seu pas per l’escola. Aquí us deixem la mostra. Moltes gràcies i enhorabona.
Els nens i nenes de 5è, durant les sessions de medi social hem creat uns lapbooks en grups cooperatius per tal de treballar l’Edat Antiga, l’Edat dels metalls, els Grecs i els Fenicis. Hem buscat la informació i hem elaborat aquests lapbooks tan bonics. Esperem que us agradin! Nens i nenes de 5è
Aquest curs hem engegat un nou projecte, juntament amb l’Escola La Sagrera. A partir d’una formació i coordinació per part del CRP Vallès Oriental IV, s’ha organitzat un English Day que es va celebrar el passat divendres 10 de juny. Aquest dia, l’alumnat de 4t d’ambdues escoles es va trobar al bosquet del costat de
Let’s go to the English Day! Llegeix més »
Avui queda inaugurat el mural de l’entrada de l’edifici d’Educació Infantil. En el vídeo següent us ensenyem tot el procés des de les primeres idees fins al muntatge final. El procés de construcció del mural ha estat laboriós, els nens i nenes ho han vist i viscut. Moltes gràcies per venir.
El mural d’Educació Infantil Llegeix més »
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 10/06/2022. Enllaç. Alumnes en llista d’espera. Cliqueu aquí per consultar el document. I l’últim document, amb els alumnes preinscrits es pot consultar en aquest enllaç.
Plaçes assignades curs 2022-23 Llegeix més »
A 3r hem tingut els cucs de seda per poder observar la seva metamorfosi. Hem pogut veure com menjaven les fulles de morera fins que ja comencen a fer el capoll (triguen unes 24 hores). Hem vist com anaven fent la seda per poder envoltar-se. Cada dia ha estat una sorpresa, perquè anaven fent els
Observem els cucs de seda Llegeix més »