Infantil 4: vivències i propostes al voltant de la Tardor.

Hola famílies!

Us presentem un recull de les vivències i propostes que s’han ofert en les darreres setmanes a les aules dels Cavalls i de les Papallones.

Partint de l’estació de l’any en la què ens trobem i les transformacions que hem pogut observar al nostre entorn els infants han realitzat diferents activitats amb l’objectiu de potenciar la seva curiositat i les ganes d’explorar l’entorn així com anar desenvolupant les competències lingüístiques i matemàtiques i tot això alhora que van desenvolupant la confiança en sí mateixos i van teixint relacions enriquidores entre ells i elles.

  • Hem anat al mercat per veure els fruits de la tardor que s’hi venen i per comprar most amb el que després hem elaborat most.
  • Hem dut a terme la dinàmica cooperativa “La terayina” per tal de potenciar la cohesió i el sentiment de pertinença al grup.
  • Hem practicat el traç amb grafismes de tardor i hem pintat el díptic d’activitats de tardor.
  • Hem completat un nou cicle de racons: confegir la paraula tardor, fer seriacions amb elements de la tardor, manipular plastilina i joc simbòlic a la cuineta.
  • Hem rebut la visita de la Mireia de la Biblioteca que ens ha explicat i deixat en prèstec a l’aula uns contes molt bonics.
  • Hem ofert diferents propostes matemàtiques per anar desenvolupant la relació entre quantitat i grafia i anar interioritzant la tira numèrica i també hem treballat les seqüències temporals a partir dels passos que vam seguir per elaborar els panellets.
  • Hem creat una escultura amb elements naturals de la tardor i hem iniciat una altra creació amb pintura.
  • Hem utilitzat la pantalla digital interactiva per posar en joc els aprenentatges que hem anat fent sobre la tardor.

Clicant a la imatge podreu accedir a les imatges. Esperem que en gaudiu molt!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>