3r Clean Up day organitzat per l’escola Pérez Sala

El passat divendres l’alumnat de 6è va participar al 3r Let’s Clean up day que organitza l’escola. Es tracta d’una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.
Aquesta iniciativa, liderada per la nostra escola convida a totes les escoles de VdM a millorar diferents entorns naturals de la nostra localitat. Cada escola escull el lloc que vol millorar i fa una neteja.
Nosaltres vam decidir millorar la zona de l’Espigó de Garbí i vam poder recollir 247kg de rebuig (gairebé tot tovalloletes), 1kg d’envasos i 1kg de vidre. En total 249kg de brossa.  En aquesta ocasió un treballador de manteniment de l’ajuntament es va oferir a carregar la brossa al seu vehicle i això ens va permetre recollir molt més. Gràcies Jordi!

Brossa recollida per la resta d’escoles:

Alocs: 31,6kg

Vaixell Burriac: 155,05kg

Presentació: 155,5kg

TOTAL de brossa recollida entre totes les escoles: 591,15kg!!!

Moltes gràcies a tothom que ho va fer possible. El nostre entorn és ara una mica més net!

A continuació us en deixem unes imatges.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *