XERRADES INFORMATIVES PER A LES FAMÍLIES (PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR CURS 2024-25)

La preinscripció escolar del curs 2024/25 d’educació infantil (3-6 anys) i primària es farà del 6 al 20 de març, i d’educació secundària obligatòria del 8 al 20 de març, segons el calendari publicat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Matrícula: Educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria: del 18 al 26 de juny

Xerrades informatives de l’OME: L’OME (Oficina Municipal d’Escolarització) programarà unes xerrades per a famílies amb infants nascuts el 2021.

-Dimarts 6 de febrer de 2024 a les 15.30 h. Lloc: Llar d’Infants Pública Municipal Rodona
-Dimecres 7 de febrer de 2024 a les 17.30 h. Lloc: Llar d’Infants Pública Municipal Xerinola
-Dimarts 13 de febrer de 2024 a les 15.30 h. Lloc: Llar d’Infants Pública Municipal La Baldufa
-Dimecres 14 de febrer de 2024 a les 17.30 h. Lloc: Llar d’Infants Pública Municipal La Blava

Per assistir a aquestes xerrades, cal que es faci la inscripció a través d’aquest formulari, o bé adreçar-vos a l’OME (Oficina Municipal d’Escolarització) de Barberà del Vallès (Telèfon: 93 729 71 71 ext 4240).

El contingut de les xerrades és el mateix en totes les sessions programades, sota aquests objectius:

-Informar de tot el procediment de preinscripció segons marca la normativa vigent.
-Detallar el calendari de portes obertes dels centres educatius de Barberà.
-Deixar espai per formular dubtes i donar resposta a aquests.

A l’apartat web de l’Ajuntament de Barberà del Vallès de Preinscripció 2024-2025 també podeu consultar tota la informació actualitzada del procés de preinscripció i dels centres educatius de la nostra ciutat.