XERRADES INFORMATIVES EN LÍNIA SOBRE EL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR CURS 2022-2023

Des de l’Oficina d’Educació, 1a infància i famílies de l’Ajuntament de Barberà, s’han programat unes xerrades informatives sobre el procés de Preinscripció Escolar Curs 2022/23.

Aquestes reunions, que estan adreçades principalment a famílies amb infants nascuts l’any 2019 i que el curs vinent faran P3, es realitzaran mitjançant la plataforma Zoom. Podeu escollir la data que us vagi millor entre els diferents opcions oferides.

En aquestes xerrades es donarà la informació sobre tot del calendari de preinscripció i matrícula, així com els criteris de puntuació en l’admissió.

Dates de les xerrades informatives sobre el procés de Preinscripció Escolar Curs 2022/23

Les dates de les reunions són les següents:

• Dimarts, 15 de febrer de 2022 a les 15 h
  • Dijous, 17 de febrer de 2022 a les 18 h
  • Dissabte, 19 de febrer de 2022 a les 10 h

Podeu fer la inscripció a la xerrada en la data que us vagi millor omplint el formulari següent: Formulari d’inscripció a les xerrades informatives sobre el procés de Preinscripció Escolar Curs 2022/23

Se us enviarà l’enllaç de connexió a l’adreça de correu que assenyaleu.

Per a més informació, consulteu l’apartat web d’Educació: Preinscripció Escolar Curs 2022/23

1. mmore232 Autor de l'article

Buenos días,
      Si su hija nació en 2019, le recomendamos que se apunte a las reuniones informativas donde le explicarán la documentación que debe presentar, el proceso de preinscripción y matrícula y el calendario. Esta información también la colgaremos próximamente en esta misma página.
      Si lo que quiere hacer es un cambio de centro (su hija ya ha estado matriculada en otra escuela) puede dirigirse a la Secretaría del centro y allí le indicarán cómo tiene que proceder.