VIII FESTA MAJOR

Torna la millor i increïble Festa Major de l’escola. Serà el dia 16 de juny a la nostra Escola Pablo Picasso a partir de les 18:00 h.

Com cada any, en col·laboració amb l’Escola, l’AMPA organitza la vuitena edició de la Festa Major de l’Escola Pablo Picasso, amb la participació de pares, mares i mestres, en la millor de les festes del curs, per acomiadar-lo amb alegria.

Tindrem jocs, inflables, música, tallers, sopar de germanor…

Aquest any com podeu observar, no podrem gaudir d’inflables d’aigua ni festa de l’escuma, per l’escàs d’aigua que estem patint i la falta de pluges, però ben segur que gaudireu de moltes més sorpreses que anirem preparant i esperem que us agradi tant com a nosaltres.

COM HO FAREM?

1-El dia 1 de juny, tots els socis/es podreu recollir la vostra entrada gratuïta al costat de l’entrada principal, a les 16:40 h.

(ATENCIÓ!!! UN COP HAGIN SORTIT TOTS ELS INFANTS PER TAL DE NO COL·LAPSAR LA SORTIDA DELS PETITS/ES).

El dia 2 de juny, es repartiran les entrades a les 9:10 h i a les16:40 h. Els infants no socis i altres familiars o amics que vulguin assistir (estudiants de primària), podran adquirir igualment aquests mateixos dies la seva entrada pel preu de 20 €, participant de totes les activitats.

Preguem que es respectin les indicacions esmentades i evitem faltes de respecte, hem d’entendre que som adults i tots/es tenim feina i obligacions. Qualsevol incidència al respecte, es negarà l’entrada a la família corresponent.

També podreu aprofitar per fer-vos socis/es pel pròxim curs

RECORDEU VENIR EN AQUESTES DATES, SI NO, LES PERSONES QUE NO HAGIN RECOLLIT LA SEVA POLSERA HAURAN DE PAGAR UN CÀRREC DE DOS EUROS PER POLSERA!!!

2-Els mateixos dies també es vendran tiquets per la rifa de diferents lots.

3-El sopar el portareu vosaltres (entrepans, truites…). Hi haurà venda de begudes, frànkfurts, gofres i més novetats per part dels membres de l’AMPA durant tota la tarda i durant el sopar. Qui ho necessiti pot portar taules i cadires o una gran tovallola per posar a terra.

4-Tots heu de venir amb roba còmoda, famílies incloses, perquè hi ha diferents activitats per fer amb els infants. Us entregarem el programa complet d’activitats el dia de recollida de les entrades.

T’HO PERDRÀS???